dennisf

Alla inlägg under november 2015

Av Dennis Fagerström - 23 november 2015 21:03

Välkommen till min nystartade blogg! Detta är i första hand mitt gymnasiearbete (att skapa en blogg om träning, kost och motivation med mycket fokus på det estetiska (hur bilderna är tagna, hur bloggen är designad etc)). 


Varför just träning? Jag ville verkligen försöka få in min stora passion i mitt gymnasiearbete för att det skulle bli så roligt och lättgenomkomligt som möjligt. Jag är långt ifrån mitt mål, denna bloggen kommer vara lite som en resa. 


Jag kommer att lägga upp allt från olika övningar som du kan göra på gymet till simpel motivation för att du ens ska vilja ta dig till gymet. 


Jag kommer att lägga upp några bilder väldigt snart, tack och hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Dennis, här skriver jag om träning och allt som jag tycker omfattar ämnet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards